Wosha

2007-12-04 @ 17:26:06
Helt ärligt, jag glömde bort vad wosha betyder för typ 3 månader sedan. Trots det så avslutar jag varje inlägg med ett "wosha", Jennie ... hjälp mig! Vad betyde det? =/
Haha, kollar på gamla idolavsnitt.  Finns inget roligare att kolla på. =/ Så äter jag choklad och godis. =) Har gömt allt gott i mina små lådor. HAHAHAHAHA, jag hade glömt bort Knut! Åh, Knut din lilla lut. "Baby, baby, why cant we just stay togheter?" HAHAHAHA, så muppig.
 Ikväll är det fotboll! Tror jag ...  Olalala, vad kul. Men har för mig att det inte var några roliga lag. =/

Jäklar vad stolt jag blev igår. Ungefär 10 minuter efter att Prison break hade börjat satt jag och hoppade och skröt om hur smart jag var och coolt allt var och bla bla bla .... Listade ju ut redan efter förra avsnittet hur Prison breka skulle börja eller hur man nu säger. Alltså jag visste att han bara utmanade Witshler eftersom alla andra skulle bli upptagna. Jag listade ut Prison break. Det är ju ett smart program, inte för att klanka ner på mig själv, men det allra mest oväntade sakerna händer ju alltid där. Ja, förutom de sakerna som dom alltid verkar fylla avsnitten med just nu. Dom verkar ju ha fastnar i en "låt-oss-döda-alla-olika-sorters-person" fas. =/ Det är faktiskt inget som uppskattas, iaf inte från mig. De dödar ju hela tiden fel personer, dessutom fyller det ingen funktion heller längre. Nu bryr man sig inte om någon eller så blir man helt galen. Om man nu ska döda någon ska det väl ändå vara någon är lite viktig, men inte för viktig? Jag vill ha Sarah tillbaka! =/ Helt ärligt, jävlar vad fort han verkar ha kommit över henne. =/
SHIT! Jag skulle ju plugga! =O WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback