Vi saknar dig, äckelpanna ...

2007-12-18 @ 21:55:25
Nu är det såhär, att Karin har fått för sig att jag är en okänslig person som inte bryr sig om henne och hennes liv och att jag är mobad.
Karin om du bara visste hur fel du har. Jag är inte okänslig och jag bryr mig faktiskt om dig. Anledningen till att jag är som jag är för att jag bryr mig om dig. Jag vill att du inte ska låta någon trampa ner på dig och måste därför lära dig att säga ifrån och kaxa emot. Jag låtsas att jag är okänslig så att du hela tiden ska utvecklas och tänka ett steg längre för att du ska nå högre mål.
Sedan kommer man till den biten där du hade mest fel, för jag är verkligen inte mobbad. Det är du som är mobbad. Jag råkar bara vara offret ibland, men det gör mig inte mobbad för jag är som sagt inte som du. Dessutom är jag ingen äckelpanna, för du är det enda orginalet när det kommer till det.
"Det finns bara ett orginal och det är du"

Jag måste faktiskt vara ärlig, för det verkar som att jag har lyckats med allt detta. För på den senaste tiden har du blivit kaxigare, stöddigare och otrevligare. Jag tvivtlar faktikst ganska starkt på om jag vill fortsätta vaar din vän.
Nu när jag väl tänker efter så kommer jag fram till att det inte kan vara jag som gjort dig som du är. Det är din nya skola och dina nya klasskamrater. Ingenting av detta är bra för sin personlighet, inte för att du speciellt het men ändå du har ju en.
Challe och jag är oroliga. Vi saknar den gamla vanliga Karin. Hon som alltid var tyst när hon blev nertrackad och hon som alltid tog åt sig allt utan att säga emot. Sa hon nu emot så kom hon med bland det mest patetiska man kunde. Vi saknar helt enkelt den svaga Karin.
image18

 
Kommentarer
Postat av: karin

hahahahahahahah förlåt ska bli den svaga karin igen då..... men jag måste erkänna att det var du jenny som sa att anna sa emot när ni trackade henne och det inspirerade mej:/

2007-12-18 @ 21:59:18
Postat av: Jenny

Men Anna är så mycket starkare än dig .. hon är finne.. du är polack.

2007-12-18 @ 22:00:33
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: challe

hhahhaha , ja min fina bild ;) mästerverk :D
ja karin vi saknar dig, du är bara knasig nuue :D
puss älskar er

2007-12-18 @ 22:05:23
Postat av: Jenny

hahaha, "bara". Det dära var verkligen snällt sagt. ;)

2007-12-18 @ 22:12:12
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: Jenny

HAHAHA, se det såhär Karin. Vi är dina riktiga vänner eftersom vi kommer med sånna ... konkreta bevis på vad som är fel och för att vi vill hjälpa dig att förbättra dig. ;D

2007-12-19 @ 15:18:41
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback