Vem gömmer sig i Jonnas dusch?

2007-12-12 @ 21:25:48

Nu är helgen planerad igen ... eller iaf fredagen. Den ska spenderas med den underbara Jonna Blåbär. Ska bli så kul, det var riktigt länge sedan man umgicks med henne. Dessutom vill hon spela Chingchongchang, det var också länge sedan. =) Kommer bli hur mysigt som helst.

Just nu duschar Jonna, och jag undrar verkligen vem som gömmer sig i hennes dusch. Hon påstod nyss att alla gör det, men jag gör inte det. Jag sitter ju här! Så vad menar hon med alla? Är det någon mer som inte gömmer sig där, eller är jag ensam i hela världen?
Herregud nu börjar jag bli trött asså. Jonna påstod nyligen att Brad Pitt gömmer sig i hennes dusch ... ni som känner vet nog vad jag sa efter detta påståendet.

Kollar just nu på fotboll, eller kollar och kollar. Tv:n står på i bakgrunden och jag kollar när alla börjar skrika. Det är ändå ingen rolig match. Finns inte heller någon rolig på msn. =/ Undrar vart alla har tagit vägen ...
Idag har jag faktiskt varit väldigt duktig med att hålla mig ifrån datorn. Är så stolt. =D 
Ska dra nu, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback