tralalala

2007-12-04 @ 19:34:40

Har pluggat naturkunskap nu i en och en halv timma, känns som jag inte har lärt mig något. =/ Har sån panik egentligen över provet som är på fredag. Men jag sakerna går bara in i skallen när man försöker plugga.
Ska tydligen bli förhörd imorron utav Carro, usch. Hoppas hon glömmer bort det. =)

Mitt lilla löfte om att ajg ska hålla mig bort ifrån datorn har ju gått jätte bra =/ Aja, tv:n är iaf inte igång i bakgrunden. Sen stänger jag av datorn klockan åtta. =)

Hihi, nu ska jag plugga datakunskap =/ WOSHA.

Kommentarer
Postat av: Carro

tack för påminnelsen

2007-12-05 @ 11:55:18
Postat av: Jenny

Hahaha, bra det gick asså Carro. ;)

2007-12-05 @ 18:07:36
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback