Tänk er för.

2007-12-21 @ 20:09:53
Jag funderar seriöst på att ta bort min blogg, av den enkla anledningen att varje gång man har gjort något med en eller flera vänner så tjatar alla om jag ska skriva om det i min blogg och att jag måste få med vissa saker och bla bla bla. Såklart jag då skriver lite om dagens händelser om folk ber mig snällt, eller ber mig... säger till mig ... mordhotar mig. Men när jag väl skrivit min lilla text om allt så får man alltid klagomål. "Det var ju inte alls så" "Jenny bara ljuger i sin blogg" "Nu får ju alla värsta uppfattningen om mig" och bla bla bla bla ...
Snälla rara, ber ni mig skriva en händelse så får ni allt vara beredda på att jags kriver det ifrån mitt perspektiv. Annars kommer jag bli tvungen att skriva närmare tio stycker olika inlägg. Ett för mig själv, en - tre för de som var mer, två-fyra för de ögonvittnen som troligen fanns på plats och sedan en för de som läser bloggen och tolkar historien.

Så innan nästa gång ni ber mig skrva i bloggen, tänk då på att allt som kommer ut är bara hur jag upplever saker och ting. Tänk då på att allt som skrivs är bara från mitt perspektiv och därför kanske det inte stämmer överrens med eran personliga uppfattning och teori om hur det gick till. Men snälla rara, nästa gång ni ber mig skriva så klaga inte. Jag har ju gjort det bästa jag kan utav situationen, vad mer kan ni begära av mig? 
I'm only human,  sometimes I make mistakes. Toppen, nu fick man en låt på hjärnan också..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback