sova.

2007-12-03 @ 07:36:24
Jag hade jätte svårt att somna inatt, det gick bara inte. Så efter att ha legat ett bra tag försökte jag få tankarna på annat genom att messa Jennie och Lisa. Få inte det här fel, men jag somnade nästan på direkten då.
Vaknade fem minuter innan klockan skulle ringa och försökte somna om, mamma kom in i mitt rum en minut innan klockan skulle ringa "är du vaken?" frågade hon. "Ja, min klockan ringer om en minut" svarade jag surt och försökte somna om igen, precis när jag lagt mig ner ringde klockan. Jag låg kvar i 25 minuter, så skönt. Det var så varmt och skönt och så var jag trött fast ändå inte. Gick upp fem över sju, gjorde mig iordning på tio och nu sitter jag här och äter frukost. Snart kommer Andreas på tv, säger bara en sak: Hejja Marie!
Ska dra nu, WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback