Sommaren 07

2007-12-15 @ 12:02:51
Jag saknar sommaren, den var så underbar. Alla helgerna med Jennie, lördagarna som vi satt inne på gröna lund, alla andra saker vi hittade på. Så underbart! Kommer ihåg när vi satt på bryggan och väntade på att få gå in. Det var verkligen mysigt. Ni är så underbara flickor, ni betyder verkligen mycket. Av någon anledning får jag för mig att det var den sista sommaren med er, vill inte att det ska vara så. Jag vill göra om allt nästa sommar, fast 1000 gånger bättre.
Jennie, helgerna med dig var verkligen underbara. Vi hade så fruktansvärt kul, så mysigt. Jonna, det du gjorde på grönan. Jag vet inte hur ska förklara det, för att berskriva hur mycket det betyder. Du är bara så underbar, det är ni båda.
Jag vet att jag har andvänt ordet underbar en hel, nästan inom farozonen för missbruk. Men kan inte komma på något annat ord för och de stunderna. Kommer alltid minnas sommaren-07 som sommaren då jag var med er. En sommar fylld med värme och sol, även när det regnade så sken solen hos mig.
Älskar er flickor, tack för en underbar sommar!

image10 image12 image11 image8 image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback