Släng dig i väggen Ernst, Jenny rules!

2007-12-27 @ 16:01:30
Dagen började med en tidig morgon som snabbt förvandlades till en försovning. Ringde och väckte Karin, som hon hade bett mig. Visserligen var det en halvtimma senare än sagt, men tyckte att hon förtjänade en liten sovmorgon (a). Mötte mongot i farsta runt kvart i elva. Vi gick runt, snackade lite skit och köpte lite saker. Runt halv ett var vi klara och bestämde oss för att gå olika vägar. Min fader kom och hämtade mig och vi åkte till mormor och morfar. Där var såklart kusinerna och man blev tvungen att leka lite med dom. Fick spela Ratatouille, Buzz och så lyssnade jag på dom när de körde singstar.
Mamma trodde mig inte när jag sa att Karin hade bett mig att slå Anton, hon tyckte att det inte lät som Karin. Seriöst, är jag och Challe de enda i hela världen som verkligen känner Karins sanna jag? :S

Nu ska man försöka hitta på något som roar en hela kvällen, ska kasnke baka kladdkaka. (a)
Skriver senare! Wosha!

 
Kommentarer
Postat av: karin

hahahahahhaahahahahhaha :'D Eller så känner du inte mig helt enkelt... xD

2007-12-28 @ 22:34:35
Postat av: Jenny

Jag känner dig, har ju till och med skrivit en låt om det! :O

2007-12-28 @ 22:47:18
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback