sista måndagen

2007-12-17 @ 15:31:14

Måste bara lite kort berätta om denna måndag som var den sista i skolan för i år. Har blivit mycket sista gången för i år nu på senaste tiden, men gillar att vara lite dramatisk
Det hela började med att man inte hade pluggat på spanskaläxan och kvar tvungen att leta upp alla orden på svenska och sedan skriva ut det på morgonen. Som första lektion hade vi svenska. Under den lektionen så ringde Karin till mig, men jag svarade inte. Märkte inte att det ringde. Sedan hade jag spanska. Fick tillbaka mitt spanskaprov och blev jätte glad/chockad. Fick MVG, 93 poäng av 100. Efter spanskan hade vi matte. Vi hade vikarie eftersom min lärare är i Thailand .. tror jag det var. Så min grupp redovsiade grupparbetet vi gjort. Jag fick det "finaste" diagrammet. Tack så mycket Anna & Mingis. Sedan fick man reda på att planerna att åka till farsta nog kommer gå åt skogen, eftersom vi tydligen ska gå och se den dära filmen på bio då med Lars-Olof. Usch och fy.
Sedan var det engelska, och den lektionen var väl helt okej. Fick alla resultaten på allt som vi hittils har gjort. Är inte så jätte nöjd med det, men hon säger att jag kan nå de högre betygen så man får väl hoppas på det.

Men det var bussfärden hem som var lite speciell. Fick åka med Johanna och Mickis, dom båda två blev oscoiala vid Trångsund eftersom de skulle lyssna på mp3. I Trångsund gick mina gammla mattanter på, de satte sig bakom mig och började diskutera P-piller. Herregud, det var verkligen .. roligt. Tänk er två 50-60 åriga tanter sitta och diskutera p-piller. För att ni verkligen ska förstå så ska jag nu citera en av dom "Sedan var jag jätte orolig när jag hade legat med någon annan". Det var verkligen hemskt. Dom snackade om hur det hade utvecklat och all möjlig skit. Sedan fick man ju pka buss med Bob.
När jag väl hade gått av ringde jag Karin. Hon svarade väldigt tyst och fick fram efter en litens stund, viskande att hon kollade på film. Säger bara att det var korkat att svara då ... 
Väntar nu på att min bror ska komma hem så att vi kan äta, är jätte hungrig, och sedan åka och köpa julklappar.
Oj, märkte nu att detta inte var så kort ... =/ Wosha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback