SI

2007-12-18 @ 20:28:05
Efter att i stort sätt börjat dagen med att prata med två små pojkar som var väldigt förrvirade, utvecklingsstörda och verkade lida utav någon sort psykisk störning och schizofreni så rullade väl dagen på som vanligt. Blev pippad av Elaine på lunchen när vi stod i matkön.
Efter skolan var det rehab, den sista för i år. Det gick väl bra, fick i stort sätt göra allt i fred eftersom Lena tog hand om någon annan. Efter det var det bara att bära av till globen för att leta efter julklapp till broder min. Efter mycket letande så hittade man de "rätta" julklapparna.

Väntar nu på att maten ska bli klar, måste sedan skriva den sista labrapporten. Fattar inte varför jag inte gjorde det igår. Hade ju all tid i världen på mig, men såklart ska man skjuta upp allt som vanligt. Imorron har man sovmorgon, jippie. Det ebtyder att man bara har två letioner. =) Sedan hoppas jag att det blir farsta en kort stund så att jag kan hitta något att ha på mig på måndag. Efter det är det bio med Lars-Olof LÄNGTAR .... eller inte.
Ska äta nu, Wosha.

Challe, det var hon som tvingade dom.
Kommentarer
Postat av: challe

ja men bio är skojjisgt, haha pinsamyt & bra

2007-12-18 @ 20:34:25
Postat av: Jenny

Haha, bio med Lars-Olof är inte pinsamt och bra ... det är bara pinsmat!

2007-12-18 @ 20:40:48
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: karin

hahahahahah *busvisslar* ska du dissa bob?:O

2007-12-18 @ 20:48:55
Postat av: Jenny

HAHAHA, för Lars-Olof? :'D DRIVER DU MED MIG?!
Hihi, jag åkte buss med han igår och idag ... (a)

2007-12-18 @ 21:30:46
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: Jenny

asså med Bob ...INTE LARS-OLOF!

2007-12-18 @ 21:31:11
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback