så tråkigt!

2007-12-26 @ 11:00:43
Sitter här och väntar på att farfar och farbror ska komma hit. Är jätte hungrig, hoppas dem kommer snart. Då ska vi ha en mini-jul och så ska vi äta!
Tittar just nu nu på min tomte som står bredvid Karins, de sklijer sig en hel del åt. Min tomte har inget huvud ...
men min har iaf bägge sina lungor kvar, vilket Karins inte har. Hon snodde den högra igår, usch och fy vad elakt. Tror Karin blev lite sur på mig, när jag hela tiden ville lyssna på Hard to say I'm sorry. Haha, synd Karin.

Nu lyssnar jag på en jätte gammal låt, I need you. Jag tror det är den mest spelade låten jag har.
Det kanske märks, men jag är jätte uttråkad. Hatar sånna här stunder då man bara väntar, varesig det är något roligt eller tråkigt man väntar på. Det är bara jobbigt, man kan inte heller göra något annat för då kommer bli tvungen att avbryta det snart. Usch, dem skulle ha varit här för en halvtimma sedan.
Åh, nu kom Why do I love you. Så länge sedan jag hörde den.

Nu kom det en röd bil som tillhör min farbror, måste dra!
Kommentarer
Postat av: karin

hahahaha men utan huvud kan den ju inte leva över "huvud" taget! HAHAHAHHAAH fyndigt..(A)

2007-12-26 @ 16:06:33
Postat av: Jenny

HAHAHA, där var du minsann lite rolig ;D

2007-12-26 @ 16:24:01
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback