"RAWR"

2007-12-13 @ 18:51:18
Ska börja med en glad överraskning, idag när jag rotade runt bland mina kläder i fotöljen så hittade jag en tjugolapp i ena fickan på en tröja. Jippie, jag är rik!

För att börja prata om Bob nu då, ett samtalsämne som blir allt vanligare i bloggen. Snart kommer det väl stå mer om han än Karin. Haha, nej nu ska vi vara ärliga. Ingen kan ta Karins plats. <3 Men hur som helst så har jag sett Bob ett antal gånger under dom senaste dagarna och kommit fram till att han inte alls är lika söt som han var för någon vecka sedan. Berättade det för Lisa, och Lisa som bara är en liten 92:a svarar med ett söt litet sms "varför det?". Som hon tror att jag vet det, han själv vet nog knappast det. Så när jag sedan frågade henne om hon tyckte att jag skulle ställa honom den frågan så svarade hon ja. Troligt att jag som inte ens vågar säga hej till han skulle våga gå fram till han och fråga "varför är du inte lika söt som du var förr?" Hur dum (*gullig*) får man vara Lisa? 

Har tydligen börjat med dagens citat igen...  
Dagens citat sades utav Karin när vi pratade om Bob.
"RAWR"
Verkar som det finns flera som tycker som jag... haha. (a)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback