Oblivious

2007-12-23 @ 16:43:39
Kom nyss hem ifrån en mysig söndagsutflykt med Rohie. Idag upptäckte jag två saker. Den första var att alla människor man känner som jag trodde var snälla har blivit dumma och elaka, tänker framförallt på Rohie och Karin. Medans de som jag redan visste var elaka har blivit ännu elakare. Usch, vart är världen på väg? Den andra saken jag upptäckte var att jag är jävligt grym på att dansa. (a)

Lyssnar just nu på Oblivious. Den är så bra.

She's talking in rhyme, and making no sense.
And some of the time, I wish I were dead.
If I hadn't listened to her, would she still be here?
Would she still be here?

I wish I, could steer by, avoid the mess and carry on.
I'd sit back, and just act, like I'm oblivious to it all.

Invading my space, if only that's what it was.
Left with egg on my face, but I'll shrug it off.
Could somebody translate for me and make it more clear,
then she'd still be here.

Jag älskar den här låten och jag älskar hans röst. Det finns ingen finare i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback