Nobeldagen ....

2007-12-10 @ 08:26:41
Nu är det morgon, vilken härlig morgon .... Idag har vi sovmorgon, eller vissa påstår det och vissa vet inte. Såklart att man satsar på sovmorgon då. klockan ringde 45 senare än vad den brukar, sen jag låg själv kvar i 40 minter till. Så jag har nästan haft en en och en halv timmas sovmorgon, en dag då vi egentligen börjar en halvtimma senare. Det dära blev lite krånligt.
Idag är det nobeldagen, det betyder dress-up day i skolan. Tror inte att någon kommer bry sig om det. Jag har ingen anning om vad vi ska göra heller, det enda jag vet är att vi kommer ha våran sista lektion vilket är engelska och sedan kommer det hända något med glass.
Sen när man väl kommer hem så ska man plugga lite, och ringa min kära tränare. Antingen så kommer han "inte komma ihåg mig" eller så kommer han skälla ut ... eller så ska ham smörar för en. Ja, det blir en liten överrsakning att se fram emot. Han kan iaf inte kasta ruttna tomater på mig, eller vatten för den delen. ;D  Eller så ska han vara rolig och chocka en med en annan personlighet. Man kan säga att han är en man med många olika ansikten, eller så är han som Karin ... schitzo.
Nej, nu är det väl dags att röra på sig, WOSHA.
Kommentarer
Postat av: k

"Så jag har nästan haft en en och en halv timmas sovmorgon, en dag då vi egentligen börjar en halvtimma senare."
hajjar ingenting:S

2007-12-10 @ 16:49:30
Postat av: Jenny

Men det är bara för att du är dum.

2007-12-10 @ 16:52:43
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback