nästa, nationella i matte!

2007-12-11 @ 08:06:09
Nu är jag i skolan, tog en tidigare buss eftersom man inte vill riskera att komma försent idag. När man gick av bussen hittade man Natta i diket, så jag har nu någon att vara "social" med. Vi börjar om en halvtimma, provet ska tydligen ta två timmar. Efter det börjar vi med vanliga lektioner efter kl elva, och såklart är den lektionen matte. Kommer vara så trött på matte att jag kommer spy på böckerna.
Det är helt knäppt tyst här i korridoren, detenda man hör är någon fläkt och när vi skriver på tagentbordet (med andra ord inte knäppt tyst, men vi kan låtsas det). Vi är nämligen dom första elverna i NV-korridoren, nu lät det som vi är pluggisar. Men det är bara för att vi gillar skolan så mycket. (a)
Nu kom jag på att jag skulle ha ringt Karin när gick av bussen. Haha, synd för henne. Hon går säkert och väntar på att jag ska ringa nu ... eller inte.
Nu kom det några till i klassen. Aja, ska väl vara lite social nu. WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback