Lycka till Lisa!

2007-12-11 @ 17:27:41
Hahaha, nu är det bestämt. Lisa ska komma till min skola och presentera mig för Bob. Men först ska hon lära känna honom. Hur hon nu ska lyckas med det. Hon känner ju inte killen, och jag tvivlar starkt på att hon känner några av hans kompisar. Aja, hur som helst så kommer det bli kul att se vart detta leder. Fast jag tror jag redan vet, till en återvändsgränd ... för att vara lite vitsig.
Oj, kom precis på vad som diskuterades idag vid lunchen, eller luncherna. Fick vara närvande vid två olika luncher idag, inte för att det är något ovanligt men ändå. Vid det första tillfället var det charader som var huvudtemat. Mickis och Johanna spelade upp en scen som Mickis upplevde för någon dag sedan. Rikrigt underhållande. Det handlade om en panda som inte var så öppen som Mickis hade hoppats på, eller hur man nu ska förklara det. Vid det andra tillfället vad det Gustav, våran naturkunskapslärare som var ämnet. Låter sjukare än vad det egentligen var, grejjen var den att Gustav satt vid bordet bredvid oss. Eftersom vi nyligen har haft prov så dök frågan upp om han hade rättat dom. Svaret var som väntat nej, efter en liten stund så kom det även fram att han inte rättat vårat grupparbete eller "test" som vi gjorde för någon månad sedan heller. Han föröskte skylla ifrån sig med att han har så mycket att göra och att han faktiskt rättade vårat första prov väldigt sanbbt. Det var ett misstag eftersom vi nu förväntar oss att han är snabb på att rätta. Dessutom är "jag har så mycket att göra" ingen ursäkt, eftersom isf skulle vi elever kunna köra med den hela tiden.
Ska läsa igenom lite gamla och sjuka inlägg nu, WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback