Karlsson på taket eller Quasimodo?

2007-12-08 @ 13:01:48
Nu har jag skrivit min spanska text, kan nästan all grammatik som vi ska kunna och jag är skit hungrig. Väntar på att min bror ska laga mat, jag orkar inte. Det är ändå hans jobb, han är ju äldst. Det är faktiskt bra att vara småsykon. =) Får se om jag orkar med lite matte senare...
Försöker fundera ut vad man ska hitta på ikväll. Vet iaf vad man ska göra nästa helg, eller iaf en dag. Ska vara med Challe. =) Kanske någon annan figur som man inte träffat på länge, som tex Karin. ;D Nej, nu ska jag försöka få tag på någon rolig liten människa, det utesluter Karin alltså.
Imorse när jag vaknade så satte jag på tv:n (Challe, misstolka inte det dära). Det var barnprogram då, Karsslon på taket. Då slog det mig, hur lika Karlsson på taket och Quasimodo från Ringaren i Notre Dame. Jag trodde nästan att det var den filmen ett tag. Nja, eller iaf när man såg Karlsson.
När jag ändå håller på och pratar om mobbade personer så måste jag bara berätta vad Karin sa igår. Hon satt och kollade i någonsfotoalbum och stannade på den här bilden. Först skrattade hon, sen var hon tyst i en minut samtidigt som hon inspekterade bilden. Sedan sa hon: "Aha, det är tjurar."

image7
Kommentarer
Postat av: K

haha tur för dej jenny... i min familj är det oftast småsyskonen som får laga mat..:|

2007-12-08 @ 14:24:09
Postat av: Jenny

Haha, men det är bara för att du är så dum...

2007-12-08 @ 14:34:50
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: challe

joha ! ja misstolkade de ;D hahhaha

2007-12-08 @ 16:21:47
Postat av: Jenny

Det var ju väntat ... ;D

2007-12-08 @ 16:40:59
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback