"Jag har HIV"

2007-12-19 @ 21:39:34
Kom precis hem ifrån bion nu. Filmen var väl helt okej. Ingen film som man själv skulle gå och kolla på, men inte så botten att man nästan spydde. Däremot var den väldigt konstig ibland.
Är jätte hungrig nu, ska ta något att äta innan man stänger av datorn och sover.
Imorron slutar man skolan! JIPPIE! Har en liten sovmorgon till halv tio, sedan slutar man runt 10:45 tror jag ... om det itne var 11:45. Hur som helst innan tolv. =) Ska sedan till farsta, förhoppningsvis. Annars vet jag inte vad jag gör.

Fick precis reda på att Jenniepennie fick en massa ägg slängda på sig ... iår igen. Haha, skulle inte förvåna mig om hon berättade förra veckan för alla vad hon råkde ut för förra året, vilket ledde fram till att de äggade henne. Precis som det var förra året med andra ord. Eller så är hon bara för kaxig, det är också en realistisk anledning.
Har nu spenderat den senaste tiden genom att rita teckningar till Jennie. Det är min födelsedagspresent till henne. Är riktigt nöjd med resultatet. =)
Ska äta något nu, Wosha.

Var bara tvungen att döpa inlägget det "Jag har HIV.", lovade Carro det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback