Jag hade fel.

2007-12-19 @ 09:13:20

Woho, sovmorgon. Det är alltid lika skönt och mysigt. Sitter just nu och äter frukost, lyssnar på musik och kollar på tv. Längtar nu tills imorron, sen slipper man den dära skolan, alla läxor och prov på ett tag. Ska bara sova och vila ut sig hela lovet för att sedan bli utbränd igen efter en månad i skolan. Är inte livet härligt?

Igår såg vi klart på flugornas herre, jag var så okoncentrerad man kan vara. Ville inte se slutet efter allt man hört om den filmen.
Efter filmens slut så dök alla skådespelares namn upp och jag måste erkänna att jag hade fel. Det var inte Joshua Jacksson som spelade Ralph, men det någon som var jävligt likt honom. Måste ha varit hans brorsa med ett väldigt olikt efternamn. Det var som att kolla in i en spegel, dom var verkligen jätte lika både på utseendet, rösten och skådespeleriet. Likheten var lika slående som mellan de två bilderna till vänster.


                                   



eller så var det som de till höger. Älskar er flickor.

Kommentarer
Postat av: karin

hahahahha ser likheten.....ehe....

2007-12-19 @ 17:15:36
Postat av: Jenny

Vad bra att du gör det. :)

2007-12-19 @ 21:02:44
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback