"Jag är en apa, tralalala"

2007-12-15 @ 13:16:16
Håller just nu på med och packa ihop min madrass ... Vill egentligen inte men folk tjatar på mig om att det är den som är orskaen till att jag har ont i armen, ryggen och nacken hela tiden. Tror inte på det, men men vad ska man göra?
Har ingen aning om vad jag ska göra idag heller, egentligen så borde jag nog plugga så jag slipper det imorron. Har ändå inte så mycket plugg att göra, ska översätta en text och lära mig tio spanska adjektiv och dess motsater. Kan nästan alla redan, men det är så tråkigt att göra det.
Ska kanske till mormor och morfar senare, om jag orkar. Försökte få min bror att vilja åka och köpa julklappar, men det gick inge bra. =/
Måste också få tag på Karin, men det försöker jag nog med senare. Inte för att det kommer gå bra då, eftersom hon troligen är i globen då. Så får väl försöka få tag på henne imorron.  
Ska väl sätta på någon film nu och fortsäätta med städandet. Wosha.

Haha, måste bara berätta om Jonna's sms signal, är troligen den roligaste jag hört. Det är Jonna som har gjort det själv och det är i stort sätt hon själv som sjunger "Jag är apa, tralalala". Jag blev faktiskt lite ställd när jag hörde den de första gångerna igår kväll. Det är en en sån pass sjuk sak som den lilla psykopaten Jonna kan komma på göra.  
Kommentarer
Postat av: karin

älsk förlåt att det är omöjligt att snacka nu:/ ja ringer dej imorron!

2007-12-15 @ 20:25:24
Postat av: Jenny

Kokobello :)

2007-12-15 @ 21:38:17
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: Jonna Ahvander

Hha , det är Cindy som säger det , inte jag ;)

2007-12-16 @ 09:30:23
Postat av: Jenny

HAHAHA, okej då. Isf är det Cindy som är en apa.
Det lät ju precis som du. :O

2007-12-16 @ 10:56:11
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback