J-VM

2007-12-29 @ 22:28:02
HAHAHAHAHA, hockey junior VM så underbart! Inte bara för hockeyn. Ska inte gå in på det, skulle bara bli ett långt och tråkigt inlägg. Nej, just nu är det roligaste namnen på alla spelare. Framför allt de i Kanada, en av killarna heter Sucker (Sutter) och en annan heter Subban. Men det namnet som gjort störst intryck är ändå svensken Robin Figrens efternamn. Har fastnat så mycket för det så jag har bestämt mig för att byta efternamn när jag fyller 18, dock inte till Figren utan Filgren. Hahaha, trodde helt ärligt att han hette Filgren de första gångerna man hörde namnet.

Ska bara tills slut tilllägga att jag älskar hockey!
Kanada, HAHAHA, synd.
Kommentarer
Postat av: k

HAHAHAHHAHAHAHHAHAAHAH

2007-12-30 @ 12:47:33
Postat av: Jenny

Hurru, Müsliskål lugna ner dig.

2007-12-30 @ 13:02:07
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback