Hemma hos Karin

2007-12-08 @ 21:02:10
Just nu sitter jag hemma hos Karin. Sitter på övervåningen samtidigt som den lilla babianen sitter på undervåningen och äter middag, kl nio! :O
Sitter i en annolundare miljö än vad jag är van vid när jag skriver blogg så kan kanske skaffa lite insperation ifrån det. Ja, vad ska man säga? Min stol är mycket skönare än Karins. Mitt skrivbord är mycket bättre än Karins, mitt tagentbord är mycket bättre än Karins. Dessutom är min musik MYCKET bättre än Karins. Just nu spelas någon låt ifrån junior eurovison songcontest. Det enda som jag kan säga är bättre är att Karin har roligare personer på sin msn, eller hon brukar ha det... nu är alla så sura, tråkiga och lika Karin ... Så man kan säga att jag verkligen föredrar mitt rum framför Karins. 
Idag fick jag en jätte snäll komplimang. Det var någon som sa att jag var en fin häst... eller något i den stilen. Blev riktigt generad när Karin hälsade det vidare till mig.
Nu kommer tönten, måste sluta. WOSHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback