Godnatt, sov gott.

2007-12-15 @ 00:32:07

Kom precis hem ifrån Jonna. Som väntat så var det riktigt mysigt, som det alltid är hemma hos Jonna. Vi tog det mest lugnt och kollade på film, två stycken faktiskt. Eller jag kollade på två, nästan ... missade kanske 10 minuter när jag åkte hem. Som vanligt så somnade Jonna, men frågar man henne så vilade hon bara ögonen.
Under denna kväll så sades några riktigt sköna kommentarer som jag tyvärr inte kommer ihåg just nu. Är jätte trött, sitter här och fryser. Men kännde mig nästan skyldig att skriva någon rad här innan jag går och lägger mig.

För er som är intresserade så kan jag säga att jag fortfarande har ont i ryggen. Jonna gav mig ingen massars. Hon hade inte läst bloggen, och eftersom jag inte är en krävande person så frågade jag henne inte om hon kunde massera mig.
Usch, känner på mig att jag kommer drömma mardrömmar om den dära flugornas herre. Inte kul alls. Aja, får väl helst enkelt gå och möta dessa hemskheter nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback