Glitter i ansiktet, tack så mycket!

2007-12-09 @ 10:10:51
Nu ska man starta dagen med en liten bekännelse. Challe, kommer du ihåg när vi hade kärlek som tema i engelskan i nian? När vi började pratade om en viss person och du ställde diagnosen att jag helt enkelt var tvungen att släppa taget. Det funkade, iaf i början. Men nu börjar allt komma tillbaka, jag har aldrig sett finare ögon. Jag tror jag måste åka och köpa en ballong, kanske i en annan färg. Gult verkade ju inte funka. Gult ät fult... kasnke ska köpa en grön, grönt ät skönt (Det där kommer du cokså tolka fel).

Nu över till något annat. Karin, jag har glitter i stort sätt i halva ansiktet. Jag ska sickla idag och shoppa. Tack så mycket. Nej, nu ska jag äta frukost. WOSHA.
Kommentarer
Postat av: karin

HAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHA :'D lilla discoboll!

2007-12-09 @ 15:15:10
Postat av: Jenny

Tro mig, det var inte kul. ;)

2007-12-09 @ 19:33:31
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback