Footloose biljetterna fixade!

2007-12-02 @ 11:30:22
Nu är det ungefär 11 timmar sedan Karin åkte hem... och jag saknar henne inte ett dugg. (a) Igår fixade vi Footloose biljetter, ÄNTLIGEN! Förlåt Karin om jag blev sur. Men blev så arg på den dära cp sidan, helt sjuk ju. =S
Sitter just nu och äter frukost, väntar på att EM lottningen ska börja. Sen ska jag göra mig iordning och sedan är det bara att återgå till pluggandet. Har tre prov och en inlämning till nästa vecka. =/ Nästa helg kommer också bli plugg, för då kommer jag ha minst två prov att plugga till.
Igår visade jag .... för Karin. Hon var så seg, hon gissade rätt på typ femte försöket och sedan skrattade hon åt honom. Mobbad. Sedan spanade hon in Breda Pitten i Troja. Hallå, man kollar ju hellre på .... (jag måste verkligen komma på ett namn. =/)

ÅH NEJ! SLEMPRPOPEN ÄR PÅ TV!
Jag HATAR Christer Sjögren! Hans jävla fejjakde leende, han cp äckliga röst. Han är så tillgjord och försöker verkligen ... med något.

Nu börjar lottningen, WOSHA.
Kommentarer
Postat av: Jonna Ahvander

Det verkar som ni hade kul :D
Saknar dig Jenny :D

2007-12-02 @ 14:32:00
Postat av: Jenny

Åh gumman, saknar dig med. :'(

2007-12-02 @ 16:08:38
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback