=D

2007-12-06 @ 18:13:22
Eftersom Karin är så snäll och delar med sig utav hennes liv, så ska jag skriva lite om det. Egentligen så vill hon att folk ska veta om henne och hennes liv, att hon finns och hur hennes dag har varit. Men eftersom hon inte har någon blogg, och eftersom hon vet att om hon nu hade en så skulle det vara betydligt färre som läste hennes blogg än min så berättar hon allt för mig i hopp om att jag ska skriva ner det. Eftersom jag är en så snäll så gör jag det. Idag hade Karin Kemiprov, det gick skit. Jag kommer inte ihåg hur det var, men jag tror iante att hon svarade på alla frågor och de frågor som hon svarade på kunde bara ge henne typ tre poäng ifrån G, om hon nu fick full pott på dessa frågor.
Men jag kan tänka mig hur det kommer låta imorron efter jag har gjort mitt prov.. =/ Usch, jag längtar verkligen till efter provet, när man inte kommer vara så nervös eller stressad längre. Ett NK prov kan man ju iaf göra om ifall det behövs, iskillnad ifrån matten.
Nu äter jag choklad, mmm.... vad gott det är. =)
Nu till alla er som kan något om fotboll .. och till er som inte kan, man msåte bara se det här klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=j8Aj5rxB5fk&feature=related
VÄRLDSKLASS! Sen sjunger han ju som.. jag vet inte vad. Snacka om att killen har allt ;)
WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback