Booriing

2007-12-11 @ 19:25:57
Usch, vilken tråkig dag det har varit idag, eller iaf de senaste timmarna. Såklart så hamnar man framför datorn för att fördriva tiden och när man inte finner några roliga att prata med så blir bloggen det enda "vettiga" att sysselsätta sig med.
Nu har planerna för hlgen ändrts återigen, och med tanke på hur det brukar vara så kommer de ändras igen. Men i just detta nu så ser de ut ungefär såhär. En dag ska man spendera med Challe, av någon kontig anledning har jag siktat in mig på fredag. En annan dag ska man troligtvis spendera med JB, och eftersom man väldigt väl vet hur de dagarna brukar sluta så blir det troligen att man sover över hos familjen Blåbär. Vilket alltid är ett litet äventyr.
Herregud, vad uttråkad jag är. Orkar inte kolla på någon film heller, inte för att jag har någon bra hemma så det spelar ju ingen roll. Inte är det något bra på tv heller, och så är man ensam hemma. Ibland är livet lite tråkigt.
Ska väl försöka hitta på något roligt att göra nu. WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback