23:e december

2007-12-23 @ 10:57:02
"Blev nyss väckt av Karin".
Ska börja med att tacka de fina flickorna som man var med igår. Anna, Mingis, Karin, Challe och Antonia, det var verkligen jätte mysigt och roligt, även om det kanske slutade lite fel. Haha, men men man kan inte komma undan med allt.

Idag ska man in till stan med Rohie, fattar inte varför jag ska det. Jag hatar stan en helt vanlig dag pga allt folk, som det inte kommer tusen gånger värre nu dagen före julafton. Är ju rena rama självmordsförsöket ifrån min sida, men vad gör man inte för Rohie?




Herregud, det är julafton imorron. Känns inte alls som det. Var är snön? :'( Det är ju ingen jul utan snö! Ska nog bli kristen i två dar och be till gud om att det ska snöa imorron. Det borde egentligen funka, om gud nu verkligen finns. Ska nog prova, om jag ber hela dagen idag oavbrutet och det inte kommer någon snö imorron så finns inte gud. Men om det däremot kommer snö imorron så blir jag glad, på så sätt vinner jag ju hur det än blir ... nästan.
Nu ska jag äta frukost, Wosha.

Kommentarer
Postat av: karin

BE NUNUNUNUNUNU MUUUU

2007-12-23 @ 12:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback