19 dagar kvar till jul.

2007-12-05 @ 18:31:06
Egentligen fattar jag inte varför jag räknar ner hur många dagar det är kvar till jul. Jag längtar ju inte direkt dit. =/

Nu är jag hemma, har precis ätit och innan det hann man precis komma hem ifrån rehaben innan man var tvungen att ringa Challe. Vilket jag gjorde med ett nöje.
 Idag försökte Carro skylla ifrån sig och så påstod att det inte alls var så hemskt det hon sa till mig på engelskan i måndags. Men Carro, det var fruktansvärt att säga!

Lyssnar just nu på Work of art och frågar Lisa om råd, vet inte vad jag ska skriva. =/  Jo, nu kom hon på att hon ville att alla skulle få veta vem jag har messat med idag. *trumvirvel*
LISA! =)
Bara för er som undrar så menar jag inte Lisa, min matte lärare. För det första så skulle jag aldrig i livet messa med henne och för det andra så skulle jag isf nämna henne som "den sega kärringen" eller något liknande.
Jag tänker inte berätta vad jag och Lisa har diskuterat, det finns två anledningar. Den ena är för att jag inte kommer ihåg och den andra är för de få sakerna som jag kommer ihåg är för pinsamma att ta upp här. (a)

Egentligen ska väl lilla jag sitta och plugga, men jag har ingen lust. Ja, jag vet... det enda jag verkar göra är att plugga. Men vi har haft så sjukt mycket att göra den här senaste veckan. =/ Ska bli rikitgt skönt med lov, och slippa alla läxor, prov och den där jävla stressen man hela tiden känner. Framför allt ska det blir skönt att slippa matten. Just det, när jag ändå pratar om saker jag kommer slippa. Idag avslutade jag datakunskapskursen, det slutade med ett VG. Riktigt stolt faktiskt. Det var ju så fruktansvärt tråkigt och onödigt för min del. Åh, vad skönt. Lov snart! Vad mysigt man kommer ha det. Ska försöka träffa alla möjliga personer som man ägnat alldeles för lite tid åt. Jonna, du är en av dom som kan känna sig mest träffad. Challe & Karin, kvällen måste bli av. Finnen, du kan fet glömma att lovet ska gå utan att jag ska mobba dig irl. ;D Rohie, vad vore lovet utan en tid med sin bästa vän. Hihi, nu börjar det hära spåra ut lite grann tycker jag. =/
Ikväll ska Eboue spela, till er som är intresserade... eller Arsenal ska iaf spela. =) 
Aja, ska väl gå och plugga nu innan jag bli för trött. WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback