Usch usch ...

2007-04-27 @ 21:36:04

Usch idag har det varit en sådan dag som man skulle vilja skippa och istället sova bort den. Det hela började med att man skulle ha nationella i matte, Jippie ... Försov sig med en halvtimma så vr tvungen att stressa på morgonen och itne blev det bättre sen när man skulle gå till bussen och upptäckte att man hade en dunkande huvudvärk. FIck sedan stå och vänta på den dära fula gula bussen som alltid kommer en kvart försent, om man själv inte är lite försenad. Klev på den och drack upp hela min dricka som egentligen var tänkt till nationella, blev då tvungen att gå ner till centrum med lilla mongot (JennieK). Trots mycket dricka och frisk luft så ville inte den dära huvudväkren ge upp, men efter att nationella börjat och man tuggat i sig lite chocklad så försvann den och man kunde börja fokusera nu. Men efter att ha stuttit i nästan en timma, med fem tal kvar och all chocklad uppäten (med MYCKET hjälp från Jennie) så kom den tillbaka. Nu värre än någonsin, tvingade mig själv att fokusera på matten och lyckades lösa alla uppgifterna (rätta eller inte, dom blev iaf lösta). Beslutade mig för att åka hem istället för att stanna kvar och städa och sedan ha musik. Fick sällskap av Jennie på bussen som hade svårt att bestämma sig för vart hon skulle, tror hon ändrade sig fyra gånger om vilken hållplats hon skulle av vid och sedan åka vidare ifrån. Dessutom lyckades hon med det hon alltid lyckas med, att skämma ut en. Eller om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte längre, emn den dära tjejen har verkligen ingen anning om när eller hur högt man kan prata om folk. Hon sitter jämt och komenterar saker om andra högt när dom står tre meter ifrån en. Det är som hon tror att hon är att vi är dom enda människorna med öron ibland. Sen när personen hon ska prata om är flera kilometer bort så passar hon på att prata tyst om dom. Jennie om du undara vad jag pratar om så syftar jag på alla studenter idag. Kom sedan hem och la mig ner på soffan med kudde och täcke hann nästan somna innan man upptäckte att man inte ätit luch och att magen kallade, så var tvungen att fixa lite mat. Resten av dagen spenderade man på lite olika helt meniglösa sätt, såg tex på filmen Eragon, satt vid datan och lite sånt. Allt gjordes såklart med en huvudvärk som kom och gick hela tiden. Framåt kl sex ringde min kära tränare och sa att jkag tydligen skulle spela match med damlaget imorron., USCH! Hatar att spela med dom, går jämt skit. Men så dum som man är tackade man ja, får väl se hur det slutar. Troligen med att man gör bort sig totalt.
Vill bara passa på och tacka två underbara flickor som ens vardag lite mer spännande och galnare. Jonna & Jennie, tack för att ni finns. Ni gör verkligen saker och ting mycket roligare. Älskar er.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur gick matchen då?:D

2007-04-28 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback